Disney Polska wraz z Fundacją Dzieci Niczyje prowadzi kampanię społeczną “Dodaj znajomego”. Hejtowanie to jeden, choć niejedyny, objaw cyberprzemocy. Coraz więcej młodych ludzi spotkało się w internecie z przejawami mowy nienawiści w formie obraźliwych komentarzy czy dyskusji na forach..
Kampania „Dodaj znajomego” powstała, aby uświadomić młodzieży negatywne skutki hejterstwa i zachęcić do przeciwstawienia się niewłaściwym zachowaniom w sieci.
Całej akcji towarzyszy konkurs z nagrodami na przygotowanie słów piosenki pt. #dodajprzyjaciela, o tym jak zamienić hejterów w kumpli.
Konkurs kończy 30.04.2015r. o godzinie 23:59.
Słowa piosenki (co najmniej 3 (słownie trzy) zwrotki o tym jak zamienić hejterów w kumpli należy przesłać na adres
email:
dodajznajomego@isobar.com.pl,
Ogłoszenie wyników: 18.05.2015r.
Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału w konkursie.
Regulamin konkursu
Strona konkursu
Zasady antyhejtowe
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz